Звіти в міні-курсах

Тетяна Дацько Тетяна Дацько


Міні-курс:
Використовувати QR-коди у навчанні

Середня оцінка: 0,0

Опрацювавши курс, створила свої коди за допомогою сервісу QRcode-Monkey. З вересня планую включити використання кодів не лише на вікторинах під час предметного тижня, а і в будні дні. Коди будуть слугувати в якості домашнього завдання: зашифроване посилання на виконання вправ або на прочитання додаткової інформації за межами підручника. Зараз же створила код для тестової перевірки

Юлія Буганик Юлія Буганик


Міні-курс:
Використовувати QR-коди у навчанні

Середня оцінка: 0,0

Даний курс дав змогу мені самостійно створювати QR-коди, зашифровувати в них різну інформацію. Навчилася використовувати qrcode-monkey, який дуже сподобався, можна створювати навіть кольорові коди із логотипом.

Ольга Бондаренко Ольга Бондаренко


Міні-курс:
Використовувати QR-коди у навчанні

Середня оцінка: 0,0

Для створення QR-коду скористалась QRcode-monkey. Використання цього інструменту є дуже простим та цікавим. Впевнена, що учням сподобається отримувати посилання на домашні завдання саме таким способом.

Elena Elena


Міні-курс:
Використовувати QR-коди у навчанні

Середня оцінка: 0,0

Створювала QR-коди за допомогою програм QRcode-monkey та QR Coder для урізноманітнення уроку за творчістю М. Вороного "Євшан-зілля" (українська література, 6 клас). "Закодувала" епіграф до уроку, письменника, творчість якого будемо розглядати та посилання на аудіо-книгу.

Валентина Гончаренко Валентина Гончаренко


Міні-курс:
Використовувати QR-коди у навчанні

Всього оцінок: 1. Середня оцінка: 5,0

Осучаснила урок з української мови 6 клас з теми "Прикметник: загальне значення, морфологічні ознаки, синтаксична роль", зробивши QR-коди до різних видів робіт на етапах сприйняття й засвоєння та закріплення учнями навчального матеріалу. Уважаю, що така форма роботи буде більш цікавою для учнів і значно полегшить роботу вчителя.

Inna Antipchik Inna Antipchik


Міні-курс:
Використовувати QR-коди у навчанні

Середня оцінка: 0,0

Опанувавши запропоновані сервіси, спробувала створити qr-коди для завдання на відповідності, для складання пазлу та перегляду відео про формули скороченого множення. Працювати з кодами дуже цікаво, зразу виникає багато ідей для застосування. Сподіваюсь їх втілити у новому навчальному році.

Ірина Ткаченко Ірина Ткаченко


Міні-курс:
Використовувати QR-коди у навчанні

Середня оцінка: 0,0

Створила QR-коди з допомогою програми QRcode-monkey. По-перше, "закодувала" словниковий диктант для учнів 6 класу у трьох варіантах, розрахований на індивідуальний підхід: завдання до диктанту спрямовані на різні рівні навченості учнів. По-друге, на уроках літератури під час вивчення біографії письменників у лекції вчителя можна використовувати QR-коди, перенаправляючи учнів до віртуального музею митця. Таким чином "закодувала" віртуальний

Светлана Четверикова Светлана Четверикова


Міні-курс:
Використовувати QR-коди у навчанні

Середня оцінка: 0,0

Планую використовувати QR - коди для перевірки знань учнів, шифрування додаткових матеріалів для використання на уроці, створити стіну для підготовки до ЗНО, на якій за допомогою QR - кодів розмістити посилання на літературні блоги, які ведуть усі мої учні, а також посилання на лайфхаки з української мови та літератури відповідно до програми ЗНО. Цікавими також

Татьяна Мамона Татьяна Мамона


Міні-курс:
Використовувати QR-коди у навчанні

Середня оцінка: 0,0

В сервісі QRCode Monkey створила декілька кодів для квесту з математики, який планую провести на тижні комісії. Залишилось зробити роздатковий матеріал і з вересня перевіримо в роботі.

Катерина Шепарович Катерина Шепарович


Міні-курс:
Використовувати QR-коди у навчанні

Середня оцінка: 0,0

Для створення QR-кодів користувалась QRcode-monkey. Виконання такого завдання є дуже простим, що є великим плюсом у роботі вчителя. Створені QR-коди буду використовувати при відзначення Дня числа Пі у школі.