Звіти в міні-курсах

Юлія Платонова Юлія Платонова


Міні-курс:
Орієнтуватися в методиці проведення тренінгів

Дуже гарний план тренінгу. Так, як колектив вже знайомий, я пропустила знайомство. Провела гру на командоутворення, завдяки якій всі розділилися і працювали на відповідні теми. Тренінг пройшов яскраво, весело( використовували досить кумедні ситуації із життя). Кінцевим результатом була 3-,D проекція сучасного вчителя.

Марія Никитюк Марія Никитюк


Міні-курс:
Орієнтуватися в методиці проведення тренінгів

профорієнтація дуже важливий елемент навчання у школі. Вибір професії для молодого покоління найважчий і найважливіший крок від якого залежить майбутнє. Заняття у вигляді тренінгу буде цікавим та найбільш дієвим для випускників. Навчання та матеріали допомогли мені у плануванні тренінгу та підборі матеріалів та вправ, щоб зробити його цікавим та підняти актуальні теми для учнів.

Ірина Алтухова Ірина Алтухова


Міні-курс:
Орієнтуватися в методиці проведення тренінгів

Я, як голова циклової комісії філологічних дисциплін Придніпровського дердавного металургійного коледжу, запросила своїх молодих колег на тренінг "Застосування інтерактивних методик під час проведення навчальних занять зі студентами коледжу". Напередодні проведення тренінгу я запропонувала викдадачам випереджуюче завдання "причини відсутності мотивації до навчання у сучасних студентів?"На початку тренінгу я сформулювала мету "Пошук шляхів підвищення мотивації студентів до

Ирина Гранкина Ирина Гранкина


Міні-курс:
Орієнтуватися в методиці проведення тренінгів

Тренер - інструктор. Мною був проведений тренінг з природознавства для третьокласників з теми "Вода - розчинник. Корисна сила води". Тривалість : 1 академічна година. Під час тренінгу здобувачі освіти отримали нові знання за допомогою наукових способів, робили припущення та перевіряли їх, експериментували, проводили досліди, розмірковували і як результат - робили власні відкриття! Все це проходило

Олена Бурико Олена Бурико


Міні-курс:
Орієнтуватися в методиці проведення тренінгів

Тренер/інструктор. Тренінг «Конфлікт та толерантність» для студентів 4-го курсу Новгород-Сіверського медичного коледжу. Тривалість 80 хвилин. Студенти сідають в коло разом із тренером. Привітання Оголошення теми та відношення студентів до неї. (2 хв) Руханка «Дата народження». Потрібно розташуватись студентам за датами народження за часовою стрілкою, починаючи від тренера. Зліва січень, а праворуч – грудень. Cпілкуватись учасники

Ольга Саміленко Ольга Саміленко


Міні-курс:
Орієнтуватися в методиці проведення тренінгів

Провела тренінг для учнів «Як без перешкод здійснити свої мрії?» , мета якого визначити складові успіху, створити власну формулу здійснення мрій. Тривалість тренінгу 1година 20 хвилин. В ході тренінгу використала вправи «Знайомство».(кожен назве своє ім’я і коротко висловить свою власну думку: «Що асоціюється в тебе з поняттям дорослість».), «Правила», «Очікування», «Мозковий штурм» (асоціації до слова

Марія Костецька Марія Костецька


Міні-курс:
Орієнтуватися в методиці проведення тренінгів

Виконала тест на визначення тренерського типу, за результатами якого переважають тренер-слухач і тренер-інструктор. Міні-курс допоміг освіжити та доповнити знання, як треба проводити тренінги на що варто звернути увагу. За допомогою поданого шаблону, розробила та провела тренінги "У конфліктній ситуації врятує медіація" для учнів 8 класу. Тривалість тренінгу - 2 год., очікуваний результат - ознайомити з

Віта Чабан Віта Чабан


Міні-курс:
Орієнтуватися в методиці проведення тренінгів

В рамках курсу та батьківських зборів провела тренінг "Моя дитина - підліток". Батькам було коротко розказано про особливості підліткового віку і запропоновано обговорення 4 ситуацій, які часто непокоять батьків ( демонстративна поведінка, занурення в молодіжну культуру, перша закоханість, небажання вчитися) з метою пошуку шляхів вирішення проблеми в спілкуванні з дитиною. Батьки пропонували своє бачення вирішення

Богдана Маковійчук-Маліновська Богдана Маковійчук-Маліновська


Міні-курс:
Орієнтуватися в методиці проведення тренінгів

Результат тесту - тренер/інструктор. Провела тренінг для учнів 7 класу тривалістю 45 хв. з командоутворення. Хід заняття. Вступ: опитування про настрій за допомогою ClassroomScreen, прийняття правил роботи, вправа "Ланцюжок із ніг". Основний блок: перегляд мультфільму про команду та мозковий штурм, руханка "Атоми і молекули", вправа "Комікс" (робота у групах з картками), презентація результатів, обговорення. Підсумок:

Тетяна Завязун Тетяна Завязун


Міні-курс:
Орієнтуватися в методиці проведення тренінгів

Тест на визначення мого тренерського типу: тренер-інструктор Тренінг на тему «Моделювання сучасного заняття в ЗДО» Тривалість: 180 хв. Цільова аудиторія: вихователі ЗДО План тренінгу: Вступне слово, мета, завдання семінару. Вправа «Знайомство» Вправа «Мені буде зручно якщо?» (Правила роботи в тренінговій групі». • Приходити вчасно • Бути позитивним • Говорити коротко, по черзі • Бути добровільним