Звіти в міні-курсах

Tetiana Moskva Tetiana Moskva


Міні-курс:
Орієнтуватися в методиці проведення тренінгів

Результат мого тесту в Звіті 2. Згідно поставленого завдання я розробила детальний план тренінгу "Формування комунікативних навичок" (за запропонованим шаблоном). Тренінг буде проведений 23 серпня 2019 року для керівників закладів дошкільної освіти м. Львова. Фото-звіт опублікую на своїй сторінці https://www.facebook.com/tetiana.moskva.

Ольга Горенко Ольга Горенко


Міні-курс:
Орієнтуватися в методиці проведення тренінгів

Тест показав результат - тренер/інструктор. Зародилася ідея тренінгу для колег з розвитку емоційного інтелекту. Тривалість: 1,5-2 години; для кого - для педагогів; очікуваний результат - емоційне розвантаження, навчитися керувати своїми емоціями, розуміти емоції інших, шукати внутрішні резерви; етапи - вступний (очікування, "Намалюй настрій" тощо), основний (техніки ненасильницького спілкування, ефективного слухання; техніка "Тік-так" переформулювання обмежуючих думок

Тетяна Гуркіна Тетяна Гуркіна


Міні-курс:
Орієнтуватися в методиці проведення тренінгів

Планую провеститренінг для учнів "Як досягти успіху", мета якого визначити складові успіху, створити власну формулу успіху. В ході тренінгу планую використати вправи "Мій зірковий портет"(учасники представлять себе), "Очікування", асоціації до слова УСПІХ, складемо портрет успішної людини, у звязку з чим визначимо якості і риси характеру, притаманні успішній людині. Думаю, що учням сподобається практична вправа "Шлях

Vasilisa Dyakivnich Vasilisa Dyakivnich


Міні-курс:
Орієнтуватися в методиці проведення тренінгів

На початку навчального року я проводитиму тренінг для учнів середніх та старших класів на тему "Я потрапив у незнайоме місце". Тренінг розрахований на 40 -45 хв. Мета: допомогти дітям адаптуватися в незнайомій місцевості за допомогою сучасних ґаджетів та розвивати комунікативні властивості учнів. Окрім стандартної вступної частини планую вправи: 1. Робота с Гугл картой: після пояснень

Viktoria Pavelieva Viktoria Pavelieva


Міні-курс:
Орієнтуватися в методиці проведення тренінгів

Распечатаю план проведения тренинга и подробно распишу все пункты, о которых писала в Отчете 2. При прохождении теста, получила следующий результат: 29-29-31-30. Длительность тренинга - 2 часа Для кого - для желающих заговорить на немецком языке Ожидаемый результат - по окончании тренинга каждый его участник умеет представиться, задать элементарные вопросы. Во время работы используется презентация

Виктория Потарусова Виктория Потарусова


Міні-курс:
Орієнтуватися в методиці проведення тренінгів

За тестом на визначення тренерського типу маю такий результат: Тренер/Інструктор. Тренінг планую провести для своїх колег на тему "Розвиток емоційного інтелекту", час 45-60 хв. Наші емоції ПРИВІТАННЯ На столах розкладені кольорові смайлики, учасникам пропонується оцінити свій настрій. (на екрані відео ролик з емоціями ) ОГОЛОШЕННЯ ТЕМИ Часом наші емоції подібні тигру який втік з цирку:

Оксана Климович Оксана Климович


Міні-курс:
Орієнтуватися в методиці проведення тренінгів

Мій тренерський тип тренер/інструктор. Планую провести заняття-тренінг, спрямоване на знайомство тренера з учнями 5 класу та їхніми батьками. Тривалість до 60 хвилин. Вправи: "Алея слави", "Стікери на шкалі прогресу", "Я люблю себе за те, що...", "Приймаємо наші правила", "Половинка до половинки", "Віночок побажань", руханка "Дата народження".

Олена Сулява Олена Сулява


Міні-курс:
Орієнтуватися в методиці проведення тренінгів

Тренінг планую провести тривалістю 90 хвилин для батьків учнів 1 класу, щоб познайомити з методикою активного слухання і практикувати вміння приймати почуття дитини. Результатом тренінгу має стати бажання батьків продуктивно спілкуватись зі своїми дітьми (дитиною), використовуючи методику активного слухання, а також практикувати дану методику у повсякденному житті. Розпочну з розігріву (гра "Принцеса, Дракон, Самурай") -

Світлана Богдзієвич Світлана Богдзієвич


Міні-курс:
Орієнтуватися в методиці проведення тренінгів

Тест показав, що мій тренерський тип - інструктор. З теми цього міні-курсу планую провести тренінг для дорослих (колег-учителів) на тему "Як не стати "здобиччю" інформації: крок до медіаграмотності". Тривалість тренінгу 60 хвилин. Результатом має стати свідомий підхід учасниками до інформації, яку вони щодня споживають; розвиток критичного мислення та аналіз інформації з різних видів медіа. Орієнтовний

Елена Мосьпан Елена Мосьпан


Міні-курс:
Орієнтуватися в методиці проведення тренінгів

При проходженні тесту майже однакову кількість балів набрав варіант А- слухач та Г - тренер/інструктор. Готуюсь до EDCAMP де буду ділитися досвідом апробації гри "Антикорупційна мафія" тож розробляю тренінг на 1 годину для навчання вчителів використовувати можливості гри при роботі з підлітками. Планую 3 етапи: Вступ (привітання, тема, чому важлива, , знайомство, правила, настрій) В