Звіти в міні-курсах

Elena Khromchikhina Elena Khromchikhina


Міні-курс:
Орієнтуватися в методиці проведення тренінгів

Середня оцінка: 0,0

Тренінг для педагогів на тему «STEM-уроки в дії» Завдання:  активізувати творчий потенціал педагогічних працівників;  вдосконалення навичок роботи в команді;  формування навичок психолого-педагогічного спілкування;  мотивація до самоосвіти. Мета тренінгу:  розширити знання про можливості активних методів навчання;  ознайомлення з поняттями «інтегрований урок», «проблемний урок»;  набуття навичок та умінь розробляти STEM-уроки;

Аксинія Лезнюк Аксинія Лезнюк


Міні-курс:
Орієнтуватися в методиці проведення тренінгів

Всього оцінок: 1. Середня оцінка: 5,0

Протягом останнього тижня підготувала та провела два тренінгових заняття на одну тему, але з кореляцією на цільову аудиторію. Перший проходив у стилі воркшопу і був призначений для всіх бажаючих дізнатись про ненасильницьку комунікацію. Згідно інформації з анкет - більшість учасників - освітяни, психологи, менеджери та маркетологи. Основна мета заходу - ознайомити учасників з методикою ненасильницької

Марина Лалакулич Марина Лалакулич


Міні-курс:
Орієнтуватися в методиці проведення тренінгів

Всього оцінок: 1. Середня оцінка: 5,0

Проведено тренінг (тривалість - 1,5 год.) для учнів 7-го класу на тему: "Скажемо булінгу "Стоп!" Очікуваний результат: підлітки відрізняють явище булінгу від епізодичного конфлікту, ознайомлені з найпоширенішими видами булінгу в молодіжному середовищі, володіють навичками безпечної поведінки в випадках ризику стати жертовою булінгу, знають визначати пріоритетні шляхи захисту в ситуаціях булінгу, а також усвідомлюють ступінь толерантності

Невтира Ольга Невтира Ольга


Міні-курс:
Орієнтуватися в методиці проведення тренінгів

Середня оцінка: 0,0

1. Опрацювала матріали із досвіду Гоменюк Л.В. (дуже сподобалися розробки методичних заходів - все чітко, структуровано, зрозуміло) 2. Опрацювала унівесальний шаблон тренінгу 3.Познайомилася з вправами на знайомство, рефлесію, командоутворення, розвиток життєвих компетенцій та конкретних навичок, які обслуговують процес навчання 4. Планую провести тренінг, який сама розробила для учнів 11-класу

Сергей Байдык Сергей Байдык


Міні-курс:
Орієнтуватися в методиці проведення тренінгів

Всього оцінок: 2. Середня оцінка: 4,5

Я провів тренінг «Здоров’я — найбільше багатство» для учнів 6 класу. Етапи цього тренінгу І. Вступ 1. Вправа «Знайомство» (5 хв) 2. Обговорення правил групової роботи (3 хв) 3. Вправа «Очікування» (3 хв) ІІ. Основна частина Вправа-розминка “Пересадки” (5 хв.) 1. Вправа-розминка “Пересадки” (5 хв.) 2. Вправа «Сонце» ( 7 хв) 3. Мозковий штурм «Що