Звіти в міні-курсах

Леся Гаврилюк Леся Гаврилюк


Міні-курс:
Орієнтуватися в методиці проведення тренінгів

Хочу провести тренінг з учнями 5- 6 класів на тему: "Демократія - шлях до розвитку" Час - 2 години 1.Етап – Знайомство. Вправа "Скажи мені..." учні стають у коло, передають один одному м'яч, від якого учасника прилетів м'яч на першу букву його ім'я сказати комплімент або підбадьорююче слово ( Тетяна - так тримати, Назар -

Ніна Антонюк Ніна Антонюк


Міні-курс:
Орієнтуватися в методиці проведення тренінгів

Проведено семінар - практикум заступників директорів ЗЗСО Ширяївської селищної ради на тему "Методичний супровід педагогічних працівників у міжатестаційний період". Учасники тренінгу визначили критерії професійної компетентності педагогічних працівників, форми та методи роботи адміністрації ЗЗСО щодо супроводу педагогічних працівників у міжатестаційний період та реалізації НУШ, опрацювали інтегроване поєднання форм організації методичної роботи, розробили алгоритм дій відповідно до

Наталя Мальована Наталя Мальована


Міні-курс:
Орієнтуватися в методиці проведення тренінгів

Провела тренінг із вчителями міста з питань впровадження Державного Стандарту. Скористалась універсальним шаблоном тренінгу. Використала вправи на знайомство, командоутворення. Скористалась порадами тьютора щодо посттренінгу.

Nina Romanuk Nina Romanuk


Міні-курс:
Орієнтуватися в методиці проведення тренінгів

Планую навчитися проводити тренінги, бо вони активізують роботу, допомагають змінити види діяльності на уроці чи інших заняттях. Навчають комунікативним умінням представити себе та інших, поліпшують роботу в групі та парі. Вчать критично мислити, не боятися бути не почутим, зробити помилку. А зрештою, бути готовою до чогось нового...

Анна Примачук Анна Примачук


Міні-курс:
Орієнтуватися в методиці проведення тренінгів

Провела тренінг у 2 класі, який тривав 40 хв. Тема " Всі ми різні, але одна сім'я". Наприкінці заняття діти називали ознаки справжнього друга і , що робити в ситуації , якщо ображають твого товариша або тебе самого. I.ВСТУП. А) привітання Гра « Смайлик» II.ОСНОВНА ЧАСТИНА А)оголошення теми і мети Б)вправа « Справжній друг» В)

Elena Khromchikhina Elena Khromchikhina


Міні-курс:
Орієнтуватися в методиці проведення тренінгів

Тренінг для педагогів на тему «STEM-уроки в дії» Завдання:  активізувати творчий потенціал педагогічних працівників;  вдосконалення навичок роботи в команді;  формування навичок психолого-педагогічного спілкування;  мотивація до самоосвіти. Мета тренінгу:  розширити знання про можливості активних методів навчання;  ознайомлення з поняттями «інтегрований урок», «проблемний урок»;  набуття навичок та умінь розробляти STEM-уроки;

Аксинія Лезнюк Аксинія Лезнюк


Міні-курс:
Орієнтуватися в методиці проведення тренінгів

Протягом останнього тижня підготувала та провела два тренінгових заняття на одну тему, але з кореляцією на цільову аудиторію. Перший проходив у стилі воркшопу і був призначений для всіх бажаючих дізнатись про ненасильницьку комунікацію. Згідно інформації з анкет - більшість учасників - освітяни, психологи, менеджери та маркетологи. Основна мета заходу - ознайомити учасників з методикою ненасильницької

Марина Лалакулич Марина Лалакулич


Міні-курс:
Орієнтуватися в методиці проведення тренінгів

Проведено тренінг (тривалість - 1,5 год.) для учнів 7-го класу на тему: "Скажемо булінгу "Стоп!" Очікуваний результат: підлітки відрізняють явище булінгу від епізодичного конфлікту, ознайомлені з найпоширенішими видами булінгу в молодіжному середовищі, володіють навичками безпечної поведінки в випадках ризику стати жертовою булінгу, знають визначати пріоритетні шляхи захисту в ситуаціях булінгу, а також усвідомлюють ступінь толерантності

Невтира Ольга Невтира Ольга


Міні-курс:
Орієнтуватися в методиці проведення тренінгів

1. Опрацювала матріали із досвіду Гоменюк Л.В. (дуже сподобалися розробки методичних заходів - все чітко, структуровано, зрозуміло) 2. Опрацювала унівесальний шаблон тренінгу 3.Познайомилася з вправами на знайомство, рефлесію, командоутворення, розвиток життєвих компетенцій та конкретних навичок, які обслуговують процес навчання 4. Планую провести тренінг, який сама розробила для учнів 11-класу

Сергей Байдык Сергей Байдык


Міні-курс:
Орієнтуватися в методиці проведення тренінгів

Я провів тренінг «Здоров’я — найбільше багатство» для учнів 6 класу. Етапи цього тренінгу І. Вступ 1. Вправа «Знайомство» (5 хв) 2. Обговорення правил групової роботи (3 хв) 3. Вправа «Очікування» (3 хв) ІІ. Основна частина Вправа-розминка “Пересадки” (5 хв.) 1. Вправа-розминка “Пересадки” (5 хв.) 2. Вправа «Сонце» ( 7 хв) 3. Мозковий штурм «Що