Маргарита Ткачук Маргарита Ткачук



Міні-курс:Застосовувати формувальне оцінювання

Що зроблено?

Так як курс я почала після закінчення навчального року, можу тільки спланувати свою роботу на наступний навчальний рік. Хочу спробувати в роботі таке оцінювання, як Форма зворотного зв’язку - після виконаного блоку завдання можна оцінити роботу кожного учня, як варіант, можна організувати взаємооцінювання: учні заповнюють форми зворотного зв’язку, перевіряючи роботи одне одного, спираючись на роботу в парах, команді. Спробую таку форму, як Лінійка, щоб учень міг оцінити якість своєї роботи на уроці, виставляючи потрібний бал на лінійці, як варіант, можна організувати взаємооцінювання. Та планую спробувати форму Сітка координат - після аналізу результатів, на їх основі можна зробити планування по кількості годин обраних модулів. Можна, наприклад, об’єднати учнів у групи обраними модулями, з метою індивідуального підходу та індивідуального навантаження під час уроку. Для оцінювання теоретичних знань з виду спорту застосовую тести на Google Форми.

Що вдалося найкраще?Зручне користування програмами.

Що було найскладнішим?Специфічність викладання предмету фізична культура трохи ускладнює вибір форм оцінювання.

Дата:01/06/2020

Фото:Автор вирішив залишити надані фото конфіденційними.