Звіти в міні-курсах

Elena Khromchikhina Elena Khromchikhina



Міні-курс:Орієнтуватися в методиці проведення тренінгів

Що зроблено?

Тренінг для педагогів на тему «STEM-уроки в дії»

Завдання:
 активізувати творчий потенціал педагогічних працівників;
 вдосконалення навичок роботи в команді;
 формування навичок психолого-педагогічного спілкування;
 мотивація до самоосвіти.
Мета тренінгу:
 розширити знання про можливості активних методів навчання;
 ознайомлення з поняттями «інтегрований урок», «проблемний урок»;
 набуття навичок та умінь розробляти STEM-уроки;
 ознайомлення зі структурою STEM-уроку та його елементами;
 зменшення чогось небажаного (проявів поведінки, стилю неефективного піклування, особливостей реагування тощо);
Портфель тренера: методичні пазли, мультимедійні слайди, роздатковий матеріал для учасників тренінгу, керівництво для тренера.
Тренінгова група: 15-20 осіб
Час тренінгу: 1год 00хв
Етапи тренінгу
1. Привітання
2. Знайомство, настрій
3. Оголошення теми, очікування
3.1. Рольова гра
4. Правила роботи
5. Теоретичний блок
5.1. Вправа «Ментальна карта STEM-технології»
5.2. Вправа «Створюю STEM-урок»
6. Руханка
7. Групова робота
7.1. Вправа «Кошик ідей»
7.2. Вправа «Світове кафе»
7.3. Захист міні-проектів
8. Рефлексія
8.1. Вправа «»
9. Підсумок
10. Завдання на посттренінг

Що вдалося найкраще?Найкраще вдалося організувати дискусію між учителями.

Що було найскладнішим?Організувати початок тренінгу, спонукати учителів до відвертого спілкування.

Дата:18/04/2019

Фото:Автор вирішив залишити надані фото конфіденційними.