Звіти в міні-курсах

Nataliya Ru Nataliya Ru



Міні-курс:Орієнтуватися в методиці проведення тренінгів

Що зроблено?

Тренерський тип-тренер/інструктор.
Планую провести тренінг з педагогами з питань мотивації учнів.
Тривалість 1 година 20 хвилин.
За структурою поділяється на три етапи.
1. Привітання ("Хто я?" імена та прикметники), оголошення теми та мети , знайомство (намалюй собі смайлік), очікування (написати на стікерах, наклеїти на мальоване дерево), встановлюємо правила тренінга.
2.Основна частина . Інструктаж . Розподіл на творчі групи (скласти пазли -листівки).
Виконання вправ:
- "Асоціації до слова "мотивація"";
- "Вдалий капітал" (групи мають представити і продати ідею підвищення мотивації учнів);
- "Будівництво будинка з паперу";
- "Сенкан";
- рольова гра "Учень-вчитель"( мотивувати учнів виконати завдання, скласти букет із квітів, обґрунтовуючи вибір).
3. Презентація букетів. Оцінка.
Рефлексія : чи справдилися очікування, що отримали під час виконання вправ, на яких етапах виконання завдань відчули необхідність отримання знань, що вас мотивувало, які методи мотивацій на вас вплинули.

Що вдалося найкраще?Отримала нові знання. Цікаво навчатися та планувати навчання інших. Думаю, що тренінги - це сучасна фрма мотиваціі педагогів до самовдосконалення та ссамоосвіти.

Що було найскладнішим?Дібрати вправи для тренінга.

Дата:10/09/2019

Фото:Автор вирішив залишити надані фото конфіденційними.

Цю роботу ще ніхто не оцінював