Звіти в міні-курсах

Irina Бакаленко Irina Бакаленко



Міні-курс:Орієнтуватися в методиці проведення тренінгів

Що зроблено?

За результати тесту: тренерський тип - тренер/інструктор.
Провела заняття у формі тренінгу для студентів-філологів, майбутніх учителів-словесників, на тему: «Яким повинен бути сучасний учитель/викладач?» у межах курсу «Методика викладання мови».
Заняття у формі тренінгу тривало – 1 година 20 хвилин.
Заняття передбачало три етапи:
1) Привітання.
Оголошення теми та мети заняття-тренінгу.
Знайомство (вперше працювала з цією групою студентів).
Представлення учасників пройшло у формі вправи «Сніжний ком»: учасники по черзі називали своє ім'я + прикметник-ознаку на букву, з якої починається їх ім'я. Наприклад, Я – Ірина, інтерактивна. Наступний учасник називав імена та ознаки всіх попередніх учасників + своє ім'я та ознаку. Ця вправа дуже доречна в аудиторії, де зібрались учасники, які ще не знайомі один з одним.
Далі визначали очікування (використано шаблон Дерева очікувань, виконаний за допомогою Google-сервісу, - заповнювався студентами вдома, а на занятті через відсутність техніки було використано паперовий шаблон Дерева очікувань).
Визначено правила роботи у процесі заняття-тренінгу (Контракт).
2. Основна частина.
Інструктаж. Об'єднання у групи (за принципом «Пори року: зима, весна, літо, осінь»).
Невеличкі презентації: «Прибульці з майбутнього - покоління Z» та «Компетентності сучасного вчителя». Вправа: аналіз та обговорення прослуханої інформації.
Виконання вправ: вправа: скласти пазл «Сучасний вчитель»
Руханка: «Австралійський дощ»
Вправа: використовуючи мозковий штурм в об'єднаних групах, створити інтелект-карту «Яким повинен бути сучасний учитель/викладач».
3. Презентація інтелект-карт з обґрунтуванням своїх робіт.
Підсумковий інтерактивний кросворд (виконаний у Learningaps) «Ролі сучасного вчителя/викладача»/
Рефлексія: незакінчені речення.
Вправа: "Павутинка позитивного настрою"
Завдання на посттренінг.

Що вдалося найкраще?Цікаво було вивчити досвід та практичні рекомендації своїх колег, але найцікавіше було створювати план для свого заняття-тренінгу, а потім отримати схвальні відгуки та захоплення від студентів

Що було найскладнішим?Труднощів не виникло

Дата:28/09/2019

Фото: