Предмети: я досліджую світ
Напрям: освітні методи й технології
Компетенції: предметно-методична, організаційна
Ви навчитесь: проводити мозковий штурм з учнями зі свого предмета, обирати найкращі з запропонованих ідей різними способами.
Основний контент картки: текстова інструкція (платний перегляд)
Академічний обсяг: 2 год. (0,06 кредиту ЄКТС)
Освітня програма: переглянути
Сертифікат: для вас ще недоступний
Ключові поняття
Мозковий штурм (англ. brainstorming) — це групова креативна техніка, спрямована на генерацію ідей та розв'язання проблем шляхом стимулювання вільного мислення та некритичного обміну думками. Цей метод був розроблений Алексом Осборном у 1950-х роках як спосіб підвищити креативну продуктивність групи за допомогою створення відкритого й невимушеного середовища для обговорення. Мозковий штурм може проводитися як офлайн, так і в онлайн-форматі, використовуючи різноманітні цифрові інструменти для спільної роботи.
Основні принципи мозкового штурму:
- Відкладення оцінювання: утримання від критики ідей під час їх генерації, щоб сприяти вільному потоку думок.
- Кількість перетворюється на якість: заохочення учасників висловлювати якомога більше ідей, бо серед великої їхньої кількості знайдуться дійсно цінні рішення.
- Побудова на ідеях інших: учасники заохочуються розвивати або вдосконалювати ідеї одне одного, що може призвести до ще більш креативних рішень.
- Рівноправність участі: кожен учасник має можливість висловитися, незалежно від свого статусу або досвіду, що сприяє різноманітності ідей і підходів.
Інструкція
1. Визначення мети мозкового штурму
- Визначте, чому ви проводите мозковий штурм: для розв'язання проблеми, генерації ідей на певну тему, планування проєкту тощо.
- Сформулюйте чітке питання або тему, над якою буде йти робота.
2. Підготовка простору
- Підготуйте простір для мозкового штурм...
Ідеї
Збереження енергії та води: Мозковий штурм ідей щодо зменшення споживання енергії та води в школі. Розробка плану дій для підвищення енергоефективності та економії ресурсів.
Організація шкільного компостування: Обговорення можливостей створення компостного майданчика на території школи. Вивчення процесу компостування та його значення для замкнення природного кругообігу.
Дослідження впливу пог...
Інші картки
Тут бачите інші картки, які можуть вас зацікавити.Підвищення кваліфікації педпрацівників
Картки вмінь - це маленькі курси підвищення кваліфікації для педагогів обсягом 2 год. з практичними інструкціями та ідеями. Вони допоможуть швидко опанувати конкретні методи й інструменти. Ваші нові знання будуть підтверджені сертифікатом (видається після виконання підсумкового завдання за змістом картки). Картки розробляються колективом учителів-практиків з використанням нейромереж.Центр нової освіти Івана Іванова (платформа "УМІТИ") є суб'єктом підвищення кваліфікації.
Щоб отримати сертифікат, відкрийте повний доступ до картки і виконайте завдання, яке відобразиться після відкриття доступу.
Сертифікати відповідають державним вимогам і рекомендуються до зарахування педпрацівнику як підвищення кваліфікації згідно Закону України “Про освіту”, Постанови КМУ від 21.08.2019 № 800 та Постанови КМУ від 27.12.2019 № 1133).
Поділіться цією сторінкою з колегами
Поширте інформацію друзям, які теж цікавляться цією темою.Facebook Viber Telegram