Сьогодні о 18:00 Zoom-тренінг "Сучасні педагогічні можливості інтерактивних дошок і панелей"(зареєструватись)

Методи й прийоми формувального оцінювання в школі

Ідеї, поради

  1. Оцінювання за рівнем досягнення цілей: Вчителі можуть використовувати цей метод, щоб оцінити, наскільки добре учень досяг цілей. Наприклад, якщо метою є написання твору, то оцінювання буде здійснюватися за здатністю учня написати такий твір згідно з вимогами теми.
  2. Самооцінювання: Цей метод полягає в тому, щоб учні оцінювали свої власні досягнення та успіхи. Вони можуть складати списки своїх досягнень та порівнювати їх з попередніми результатами. Наприклад, учень може оцінити свою здатність до розв'язання математичних задач.
  3. Оцінювання за зразками робіт: Вчителі можуть використовувати зразки робіт, щоб допомогти учням зрозуміти, як потрібно виконувати завдання. Вони можуть також порівнювати роботу учня зі зразковим виконанням завдання.
  4. Оцінювання порівнянням з іншими учнями: Цей метод полягає в тому, щоб порівнювати досягнення учня з іншими учнями. Наприклад, учитель може порівняти результати тестів різних учнів, щоб встановити, хто отримав найвищий бал.
  5. Оцінювання за допомогою портфоліо: Учні можуть збирати свої роботи в портфоліо, щоб продемонструвати свій розвиток і досягнення. Вчителі можуть оцінювати портфоліо учня, щоб зрозуміти, наскільки добре він розвивається в різних аспектах.
  6. Оцінювання за допомогою рефлексії: Учні можуть самостійно рефлексувати про свої досягнення та процес навчання. Вчителі можуть оцінювати рефлексії учнів і використовувати їх як джерело інформації для подальшого навчання.
  7. Оцінювання за допомогою тестів: Тести можуть допомогти вчителям оцінити рівень розуміння та засвоєння учнями певних тем. Вчителі можуть використовувати різні види тестів, наприклад, тест з вибором однієї правильної відповіді або тест на зіставлення.
  8. Оцінювання за допомогою асоціацій: Учні можуть створювати асоціації з вивченими термінами й поняттями, що допоможе їм краще запам'ятовувати й розуміти матеріал. Вчителі можуть оцінювати учнів за їх здатність до створення асоціацій та їх використання для запам'ятовування матеріалу.
  9. Оцінювання за допомогою інтерактивних методів: Учні можуть брати участь у різних інтерактивних методах, таких як дискусії, рольові ігри, взаємне оцінювання тощо. Вчителі можуть оцінювати учнів за їх участь і внесок у процес навчання з використанням критеріїв, встановлених заздалегідь.
  10. Оцінювання за допомогою проєкт: Учні можуть працювати над проєкт, які дозволяють їм застосовувати знання та навички, отримані під час навчання. Вчителі можуть оцінювати проєкт з використанням критеріїв, встановлених заздалегідь.

Курси підвищення кваліфікації

Курси на 4 або 30 год., які можна пройти коли завгодно (переглядайте матеріали безкоштовно або придбайте повний доступ з сертифікатом).

Вебінари

Вебінари в записі можна пройти коли завгодно (переглядайте запис безкоштовно або придбайте повний доступ з сертифікатом).

Розробки

Дидактичні розробки (придбайте і завантажте).

Поділіться цією сторінкою з колегами

Поширте інформацію та отримайте 5 грн на бонусний рахунок (нарахується, якщо ви зареєстрований користувач, 1 раз на добу).

  Viber  Telegram

Підпишіться на новини в Viber

Долучайтесь до Viber-каналу "Уміти вчити", у якому публікуються методичні матеріали та оголошення про нові курси, вебінари, розробки. Там немає спілкування, тож він не відволікатиме вас від роботи й відпочинку.

Зворотний зв'язок

Знайшли помилку, маєте запитання або скаргу?

"База порад" - це каталог ідей, корисних посилань та рекомендацій з актуальних педагогічних тем, який допомагає вам знаходити нові ідеї та вирішувати методичні проблеми. Приємного використання!

Про авторське право та відповідальність: текст у цьому каталозі може бути створений людьми або нейромережами. Платформа "УМІТИ" не несе відповідальності за можливі неточності текстів, створених штучним інтелектом. Якщо, на вашу думку, слід відкорегувати вміст, напишіть нам.