Сьогодні о 18:00 Zoom-тренінг "Сучасні педагогічні можливості інтерактивних дошок і панелей"(зареєструватись)

Розвиваємо життєві навички через створення власних ігор зі штучним інтелектом

Ідеї, поради

Ось 15 ідей завдань для школярів з використанням функціоналу сервісу GPTGame. Цей сервіс дозволяє генерувати ігри за допомогою штучного інтелекту та грати в них одразу. Ви можете описати свою улюблену гру або придумати нову, і сервіс спробує створити її для вас. Це може бути цікавим і захопливим способом розважитися та розкрити свою творчість. Ви можете також ділитися своїми іграми з іншими користувачами та грати в їхні ігри. Завдання мають розвивати м’які навички (наприклад, критичне мислення, креативність, логіку та ін.):
  1. Створіть гру-головоломку, де гравець повинен знайти вихід з лабіринту, використовуючи різні предмети та підказки.
  2. Створіть гру-тетріс, де гравець повинен складати різні фігури з квадратиків так, щоб заповнити рядки без прогалин. Придумайте власні правила для гри.
  3. Створіть гру-судоку, де гравець повинен заповнити сітку з 9 на 9 клітинок так, щоб кожен рядок, стовпчик і підсітка з 3 на 3 містили цифри від 1 до 9 без повторень.
  4. Створіть гру-екшн, де гравець повинен швидко реагувати на різні події та виконувати різні дії, наприклад, стріляти, битися, уникати перешкод тощо.
  5. Створіть гру "Хрестики-нулики", де гравець повинен поставити свій символ (хрестик або нулик) на одну з дев’яти клітинок сітки з 3 на 3 так, щоб утворити лінію з трьох своїх символів по горизонталі, вертикалі або діагоналі. Створіть варіацію гри з більшим полем.
  6. Створіть спортивну гру, де гравець повинен змагатися з іншими гравцями або комп’ютером у різних видах спорту, наприклад, футбол, баскетбол, теніс тощо.
  7. Створіть гру "Змійка", де гравець повинен керувати змійкою, яка рухається по сітці з точок, та збирати їжу, яка з’являється випадково на сітці. Змійка збільшується в довжину при кожному з’їданні їжі, але не може торкатися свого хвоста або країв сітки.
  8. Створіть гру-аркаду, де гравець повинен набирати якомога більше очок за певний час або за певну кількість спроб, виконуючи різні завдання та уникаючи ризиків.
  9. Створіть гру "П’ятнашки", де гравець повинен переміщати квадратики з цифрами по сітці з 4 на 4 так, щоб вони утворювали послідовність від 1 до 15 зліва направо і зверху вниз. Одна клітинка сітки залишається порожньою для переміщення квадратиків. Створіть варіацію гри з більшим або меншим полем.
  10. Створіть гру-платформер, де гравець повинен переміщатися по різних платформах та перешкодах, збирати речі та уникати ворогів.
  11. Створіть гру "Кольоровий код", де гравець повинен вгадати комбінацію чотирьох кольорових паличок, яку загадав комп’ютер. Гравець має обмежену кількість спроб та отримує певну кількість чорних та білих паличок після кожної спроби. Чорна паличка означає, що одна з кольорових паличок правильна і стоїть на своєму місці.
  12. Створiть гру "Павук", де гравець повинен складати карти за мастями та значеннями по спаданню в стопках на полi для гри. Гравець може перемiщати карти мiж стопками за певними правилами та брати новi карти з колоди. Мета гри - скласти всi карти в вiсiм стопок по мастях вiд туза до двiйки.
  13. Створіть гру-гонку, де гравець повинен керувати якимось транспортним засобом, наприклад, автомобілем, мотоциклом, літаком тощо, та перемагати інших учасників гонки.
  14. Створiть гру "Мозаїка", де гравець повинен складати картинку з рiзнокольорових фрагментiв, якi розкиданi по полю. Гравець може обертати та перемiщати фрагменти за допомогою мишки або клавiш. Мета гри - скласти картинку так, щоб вона збiгалася з оригiналом.
  15. Створіть гру-хоррор, де гравець повинен виживати в страшних умовах, використовуючи ресурси та зброю, уникати або боротися з монстрами та іншими загрозами.

Курси підвищення кваліфікації

Курси на 4 або 30 год., які можна пройти коли завгодно (переглядайте матеріали безкоштовно або придбайте повний доступ з сертифікатом).

Розробки

Дидактичні розробки (придбайте і завантажте).

Поняття й терміни

Добірки Інтернет-ресурсів за термінами, поняттями, явищами (користуйтесь повністю безкоштовно).

Теми за програмою

Добірки Інтернет-ресурсів за темами шкільної програми (користуйтесь повністю безкоштовно).

Поділіться цією сторінкою з колегами

Поширте інформацію та отримайте 5 грн на бонусний рахунок (нарахується, якщо ви зареєстрований користувач, 1 раз на добу).

  Viber  Telegram

Підпишіться на новини в Viber

Долучайтесь до Viber-каналу "Уміти вчити", у якому публікуються методичні матеріали та оголошення про нові курси, вебінари, розробки. Там немає спілкування, тож він не відволікатиме вас від роботи й відпочинку.

Зворотний зв'язок

Знайшли помилку, маєте запитання або скаргу?

"База порад" - це каталог ідей, корисних посилань та рекомендацій з актуальних педагогічних тем, який допомагає вам знаходити нові ідеї та вирішувати методичні проблеми. Приємного використання!

Про авторське право та відповідальність: текст у цьому каталозі може бути створений людьми або нейромережами. Платформа "УМІТИ" не несе відповідальності за можливі неточності текстів, створених штучним інтелектом. Якщо, на вашу думку, слід відкорегувати вміст, напишіть нам.