Світ інформації та мас-медіа
Зміст за програмою
Тема 1. Комунікація, інформація, медіа.
Поняття мас-медіа(медіа). Роль інформації та медіа в сучасному світі. Мас-медіа, комунікація, аудиторія.медіатекст.. Різновиди медіа (книга, преса, фото, радіо, кіно, телебачення, Інтернет, мобільний зв’язок) та їхній розвиток. Реклама. Вплив мас-медіа на формування громадської думки та власної позиції людини.
Тема 2. Медіа і демократія. Свобода, етика і відповідальність. Свобода слова. Обмеження свободи слова. Баланс між свободою вираження поглядів та відповідальністю. Свобода мас-медіа – критерій демократичності суспільства. Що таке цензура. Замовні матеріали («джинса») та їхні ознаки.Суспільні медіа і їхня місія. Шкільні медіа.
Тема 3. Маніпулятивний вплив медіа. Маніпуляції в медіапросторі. Як розпізнати фейкову інформацію, пропаганду. Роль медіа у провокуванні конфліктів та поширенні стереотипів. Що таке «мова ворожнечі», і як її розпізнати.
Тема 4. Критичне сприйняття та протидія маніпуляціям мас-медіа. Достовірність інформації в мас-медіа. Джерела інформації. Факт та судження. Авторство медіа тексту Стандарти подання інформації. Критичний аналіз медіатекстів.
Тема 5. Інтернет. Приватність та конфіденційність у віртуальному світі. Цифрова ідентичність. Соціальні мережі. Права людини в Інтернеті. Безпека та етика поведінки у мережі. Кіберзлочинність. Особливості захисту прав дітей та молоді в Інтернеті.
Тема 2. Медіа і демократія. Свобода, етика і відповідальність. Свобода слова. Обмеження свободи слова. Баланс між свободою вираження поглядів та відповідальністю. Свобода мас-медіа – критерій демократичності суспільства. Що таке цензура. Замовні матеріали («джинса») та їхні ознаки.Суспільні медіа і їхня місія. Шкільні медіа.
Тема 3. Маніпулятивний вплив медіа. Маніпуляції в медіапросторі. Як розпізнати фейкову інформацію, пропаганду. Роль медіа у провокуванні конфліктів та поширенні стереотипів. Що таке «мова ворожнечі», і як її розпізнати.
Тема 4. Критичне сприйняття та протидія маніпуляціям мас-медіа. Достовірність інформації в мас-медіа. Джерела інформації. Факт та судження. Авторство медіа тексту Стандарти подання інформації. Критичний аналіз медіатекстів.
Тема 5. Інтернет. Приватність та конфіденційність у віртуальному світі. Цифрова ідентичність. Соціальні мережі. Права людини в Інтернеті. Безпека та етика поведінки у мережі. Кіберзлочинність. Особливості захисту прав дітей та молоді в Інтернеті.
Відео
Добірка навчальних і демонстраційних відеороликів з різних джерел.
Дидактичні матеріали
Добірка теоретичних і практичних навчальних матеріалів з різних джерел.
Обмін ресурсами
Знаєте ще корисні ресурси з теми? Поділіться посиланням! За кожне отримаєте 20 грн на бонусний рахунок, а за декілька - грамоту. Це не обов'язково ваші власні матеріали: будь-що з відкритих джерел.
Щоб додати ресурс, увійдіть / зареєструйтесь на сайті. |
Ще немає. Станьте першими! |
Терміни, поняття, явища
Тут ви бачите деякі терміни й поняття, пов'язані з цією темою або загалом з предметом. На сторінці кожного терміну ви побачите добірку ресурсів.Картки вмінь
Видається офіційний сертифікат на 2 год.Курси
З кожної цієї теми можете отримати сертифікат з зазначенням вашого предмету.
Поділіться цією сторінкою з колегами
Поширте інформацію та отримайте 5 грн на бонусний рахунок (нарахується, якщо ви зареєстрований користувач, 1 раз на добу).Facebook Viber Telegram
Підпишіться на новини в Viber
Долучайтесь до Viber-каналу "Уміти вчити", у якому публікуються методичні матеріали та оголошення про нові курси, вебінари, розробки. Там немає спілкування, тож він не відволікатиме вас від роботи й відпочинку.
"База ресурсів за класами й предметами" - це безкоштовний каталог Інтернет-джерел за класами, предметами й темами, який полегшує вашу щоденну роботу - підготовку до занять. Приємного використання!
Про авторське право та відповідальність: ми не перепубліковуємо жодного матеріалу, а лише подаємо посилання на першоджерела, де матеріали безпосередньо розміщені (як бібліографічний покажчик). Платформа "УМІТИ" не несе відповідальності за зміст і дотримання авторського права власниками сторонніх ресурсів. Якщо, на вашу думку, якесь посилання слід видалити з нашого каталогу, напишіть нам.
Про авторське право та відповідальність: ми не перепубліковуємо жодного матеріалу, а лише подаємо посилання на першоджерела, де матеріали безпосередньо розміщені (як бібліографічний покажчик). Платформа "УМІТИ" не несе відповідальності за зміст і дотримання авторського права власниками сторонніх ресурсів. Якщо, на вашу думку, якесь посилання слід видалити з нашого каталогу, напишіть нам.