Інформатична освітня галузь. Я у світі інформації (Дані. Інформація. Моделі)
Зміст за програмою
Поняття про інформацію.
Сприймання інформації людиною. Види інформації за способом сприйняття (зорова, слухова, дотикова, нюхова, смакова).
Властивості інформації (без називання термінів). Джерела отримання інформації людиною та
машиною.
Формулювання запитань (типу “так / ні”, відкриті, уточнювальні) до розповідей, текстів, завдань.
Формулювання запитів для пристроїв і людей.
Головні/ ключові слова для пошуку інформації в навколишньому середовищі та мережах (“про що я
хочу дізнатися?”). Як запит сформулювати одним словом / словосполученням?
Читання інформаційних знаків. Створення власних. Орієнтування за допомогою інформаційних знаків та позначок на цифрових пристроях і у доступному середовищі. Розпізнавання та зчитування
інформації різного виду на носіях та в доступному середовищі.
Приклади фіксування інформації людиною і машиною (алфавіт, кольори, цифри, спеціальні знаки /
символи) . Кодування відповідей “так–ні” спеціальними знаками (0–1, червоний – зелений, жестами)
тощо. Емотикони, інформаційні знаки, схеми як закодована інформація.
Просте впорядкування даних.
Використання і пояснення готових схем, таблиць, понятійних карт для організації зібраної інформації.
Збирання даних (фото-, відео-, аудіо-, текстових, тощо), в тому числі цифровими пристроями, їх
фіксування на носіях (папір, флешка тощо). Збереження даних та інформації на носіях. Приклади
доступних носіїв.
Впорядкування простих послідовностей для розв’язування проблем, виявлення закономірностей і помилок у послідовностях.
Створення найпростіших моделей (із підручних матеріалів, конструктора тощо та за допомогою цифрових пристроїв).
Властивості об’єктів і їх моделей. Групи об’єктів за одною спільною ознакою.
Правдиві та хибні висловлювання. Факти та вигадка. Припущення і фантазія. Прогнозування розвитку
подій (казки, мультфільми, готові програми, ігри), порівняння результатів відповідно до висловлених припущень.
Відео
Добірка навчальних і демонстраційних відеороликів з різних джерел.
Дидактичні матеріали
Добірка теоретичних і практичних навчальних матеріалів з різних джерел.
Обмін ресурсами
Знаєте ще корисні ресурси з теми? Поділіться посиланням! За кожне отримаєте 20 грн на бонусний рахунок, а за декілька - грамоту. Це не обов'язково ваші власні матеріали: будь-що з відкритих джерел.
Щоб додати ресурс, увійдіть / зареєструйтесь на сайті. |
Ще немає. Станьте першими! |
Терміни, поняття, явища
Тут ви бачите деякі терміни й поняття, пов'язані з цією темою або загалом з предметом. На сторінці кожного терміну ви побачите добірку ресурсів.Картки вмінь
Видається офіційний сертифікат на 2 год.Курси
З кожної цієї теми можете отримати сертифікат з зазначенням вашого предмету.
Поділіться цією сторінкою з колегами
Поширте інформацію та отримайте 5 грн на бонусний рахунок (нарахується, якщо ви зареєстрований користувач, 1 раз на добу).Facebook Viber Telegram
Підпишіться на новини в Viber
Долучайтесь до Viber-каналу "Уміти вчити", у якому публікуються методичні матеріали та оголошення про нові курси, вебінари, розробки. Там немає спілкування, тож він не відволікатиме вас від роботи й відпочинку.
"База ресурсів за класами й предметами" - це безкоштовний каталог Інтернет-джерел за класами, предметами й темами, який полегшує вашу щоденну роботу - підготовку до занять. Приємного використання!
Про авторське право та відповідальність: ми не перепубліковуємо жодного матеріалу, а лише подаємо посилання на першоджерела, де матеріали безпосередньо розміщені (як бібліографічний покажчик). Платформа "УМІТИ" не несе відповідальності за зміст і дотримання авторського права власниками сторонніх ресурсів. Якщо, на вашу думку, якесь посилання слід видалити з нашого каталогу, напишіть нам.
Про авторське право та відповідальність: ми не перепубліковуємо жодного матеріалу, а лише подаємо посилання на першоджерела, де матеріали безпосередньо розміщені (як бібліографічний покажчик). Платформа "УМІТИ" не несе відповідальності за зміст і дотримання авторського права власниками сторонніх ресурсів. Якщо, на вашу думку, якесь посилання слід видалити з нашого каталогу, напишіть нам.